Fotbollsgalan 2013

En favorit på tvn nu, nämligen fotbollsgalan, alla fotbollsspelare sitter säkert bänkade med TV4 påslagen. 

Försov mig inte idag men lyckades ändå missa bussen imorse så blev sisådär 20 min sen, kom iallafall igång med mitt PM som ska vara inne på onsdag, fick halva gjort efter lite effektivt arbete. 
Sen var det den dära måndagshålan, tog tillfället i akt att se på Ken Rings dag på "Så mycket bättre", gud vad bra det var! 
Sen matte 4 och skulle egentligen haft matte 5 också men tog en tandläkartid för att fixa ett gummiband samt klippa av ståltråden längst in och därefter begav jag mig hemåt. 


Har kollat gamla Paradise Hotel avsnitt sen jag kom hem förutom den timmen jag och nova gick på långrunda och några andra kisserundor. 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0