Där regnbågen tar slut

Ja, lite seg på att blogga vet men har helt glömt bort det. 

Idag började jag 10.30 så blev lite sovmorgon, hade fysik/matte4 vilket man ville och därefter lunch innan jag, Matilda, Ada och Marija hade planerat in en fredagsfika nere på ett konditori i stan, satt där i cirkus 2 h, snackade om allt mellan himmel och jord men mest om Kroatien, astaggade jöööööö! 
Gick även en runda på stan innan jag och Matilda tog tåget 15.12 och nu sitter jag på bussen som snart är i Svalöv. 
Ikväll dömer jag Juniorerna i idrottshallen på cupen så det är så min fredagskväll ser ut. Sen jobb och tidig uppgång imorgon mellan 6.45-12.15. Hem och vända sen iväg med bussen 14.04 mot Matilda där jag fixar mig innan vi beger oss till Ängelholm för att fira Amalia med middag osv, sen utgång på det! Mycket bra lördag må jag säga, mycket mycket bra! 
Sen söndag helt fri så blir lite matteplugg och kanske en liten sväng upp till hallen för att kolla till mina små domare haha! 




Kommentarer
Postat av: minnea

hej. Hur går det med ditt körkort? Har du kommit långt? är det svår? ska snart börja och vill veta lite, vilken körskola kör du på? :D

Svar: Det går faktiskt mycket bra! Jag har kört 8 körlektioner och klarat 4 av 16 körmoment. Sen gått på alla 6 teorilektionerna, gjort alla 6 pärmproven och alla 4 vägmärkestesterna samt 3 dataprov.
Jag kör på Norrestads i Landskrona och min körlärare är Anette, tycker att den körskolan är jättebra :)
Daniella Karlsson

2013-11-16 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0