ÄNGELHOLM-IROCK-TIVOLI

Måste säga att jag hade sjukt jävla kul igår men det är svårt att inte ha de med mina underbara tjejer! 

Började min lördag med att jobba 6.45-12.15 sen hem och varva ner lite innan jag åkte med bussen 14.04 hem till Matilda för att först ta det lite lugnt med film och sen fixa oss inför kvällen. 
Så runt 18.30 satt vi på tåget mot Ängelholm. Åt god mat, sjöng Singstar, drack och bara hade det grymt kul i en lokal som Amalia hyrt, sen vid halv tolv begav vi oss in mot Helsingborg och vårt första stopp väl framme blev iRock (gamla tapas) där vi även träffade Benny och hans kompis, så blev x antal shottar och en öl där inne fram till ett då vi gick mot Tivvan, shit vad många jag kände som var ute, vilket kanske också höjde kvällen! Dansade runder där i mina höga skor, börjar bli riktigt rutinerad med det här att ha höga skor ute! 
Landade i Matildas extrasäng runt 4 och däckade direkt, hyfsat tidig hemgång med tanke på att jag alla andra gånger varit hemma runt 6. 

Bjuder på några bilder här med:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0