Time-Bomb

Har fått snille på All Time Low, typ asgrymma särskilt albumet Dirty Work, lyssna lyssna lyssna!!!

När jag kom hem idag så var jag en sväng på Apoteket, hem igen sen hämtade jag Kevin på fritids, grillade hamburgare till middagen(grillmaestro), följde med Chrille och Kevin upp på IP och hjälpte småpågarna med träningen, alltid lika kul att spela med alla mina små blivande stjärnor!!!
Duschade när jag kom hem och sen var det dags för måndagens nya Elementary avsnitt, greatsome!

Sovmorgon imorgon, så jävla najs att gå upp 10, halv 11 och veta att man ändå ska vara i skolan 1,5-2 h innan för att fixa med historian, gotte är rätt ord då!

Nu ska ja slå på en film och sussa, love daniella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0