summerfeelin'

dömde imorse i häljarp, så himla varm det var i mina SVARTA domarkläder, så dom åkte av snabbt som attan när jag kom hem så jag tog på mig min bikini som jag har gått runt i hela dagen ute i solen. poolen håller på att fyllas, det börja vi med igår men eftersom den är megastor så tar det lite tid, annars hade jag lätt badat idag...
planterade jordgubbar också som jag skrev i förra inlägget och sen blev det lite solning på trädäcket också, så himla fint väder, och så ska det regna imorgon... jaja på ett sätt är det bra för jag måste plugga och det vill man ju inte göra när det är fint väder.

ikväll har jag inget inplanerat så blir väl eurovision som alla andra hahah, nä men ha deee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0