Springtime 2013

Såjaaa då var Springtime 2013 avklarat!
Måste säga att det var en backig runda och sista backen vid 6-7 km tog verkligen emot, kom i mål helt utmattad och bara slängde mig ner åt sidan efter mållinjen, satt kvar en stund innan jag var tvungen att flytta på mig och vinglade då vidare till vattnet och sen satte mig på trottoarkanten för att återhämta mig. Maxi var snäll och hämta banan och kexchoklad till mig, sen kom nästan alla inrullande som var med från Procce.
Måste säga att jag är nöjd med min tid, slog pappi (smset nedan), det är mitt årsbästa och ja helt enkelt får man säga att idag var jag bra!

Soffan är just denne kväll min bästa vän, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0