Paniken som uppstår när det brinner precis utanför mitt hus och brandkåren är där...

Efter en jäkligt skönt vinst i dag så rullar segertåget vidare med 4/4 segrar! Matchen blåstes av och på tavlan stod det 2-1 till oss trots att vi spela på en urkass plan likt en åker, med en domare som inte blåste för något och världens gnälligaste lag och publik (hade skämts om jag spelade där).
Åkte med Nathalie hem och vi tog en omväg lite när vi råkade komma på fel väg hahah, så typiskt oss!!! Ett glasstop i Bjuv blev det också innan vi mötte av en fyrhjuling i lågor precis utanför mitt hus, knapp panik jag fick när jag såg brandbilen, elden och att det var så nära mig, när jag sen såg att det var en fyrhjuling blev jag lugnare och sa "sån har inte vi så då är det inte någon från min familj iallafall". Var tydligen några killar som kört och sen hade den tagit fyr så mamma hade fått ringa 112 när hon hörde att det small rejält, men killarna var oskadda iallafall och hade hunnit undan.

Hann med att plugga lite innan samlingen och är nästan klar med svenska bokrecensionen, ett steg närmare slutet på alla läxor, borde ha gjort mer under ledigheten men har känt efter onsdagens sammanbrott att jag behövt hämta nya krafter och vila ut. Så nu är det bara att kötta sig igenom resten, SNART SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0