När plugga är det viktigaste så tycker man att allt annat är tio gånger roligare

tjenäää!
började dagen segt att dra mig själv upp ur sängen och när jag kommer till första lektionen så är den frivillig, jag kunde sovit en timme till...
men sen flöt dagen på bättre, supergod mat i skolan, och hann med ett tåg tidigare, tummen upp för det!
mötte nellsa och annika på tåget, alltid lika kul att sitta med vännerna man verkligen älskar!
när jag kom hem så satte jag mig framför tv och spelade massa bra musik samt började ladda ner alla one tree hill säsongerna igen.
fick ett ryck och ringde annika och sa till henne att vara i sireköpinge halv åtta för jag skulle springa milen ut där så vi kunde köra backintervaller, så jäkla skönt efteråt och känner redan att träningsvärken är påväg i ben, vader, mage och rygg, gotte! :)
precis dejtat duschen och ligger i sängen framför första avsnittet av oth, nu kommer jag bli besatt igen, men fan vad bra den serien är.
ps. börjar två imorgon, fucking bästa tisdagar!!
godnattens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0