Mammoth

Idag känner jag mig duktig som satan, har haft sånt pluggmode på hela dagen och det har gjort allt tio gånger lättare och jag har bara varit tvungen att utnyttja det! Börjat beta av det långa listan med plugg och fått klart svenska bokrecensionen, börjat på biologi inlämningen och börjat på historia redovisningen. Det känns mycket bättre nu efter ledigheten, så nu är det bara att fortsätta nöta igenom allt. Vi börjar redan imorgon med sista Engelska nationella reading/listening och sen på fredag är det matteprov, kom igen nu daniella!!!

Nu ska jag dock stoppa pluggandet idag och slår mig ner framför kingen Sherlock Homes till hans Elementary på 4:an! Sen är det sängen, så säger sådär godnatt i förväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0