Ja jag är dum i huvudet

Självklart är det jag som försover mig när det är slutprov i kemi så jag kommer 1,5 h efter provet har börjat, mamma körde mig, annars hade det blivit ännu senare.
Som tur var provet i 4h vilket gjorde att jag hann iallafall, gick till och med lite tidigare för jag var klar, tyckte dock det var lite svårt men det är väl mitt eget fel för jag inte pluggat tillräckligt!
Vill dock inte tänka tanken på om jag inte kom, hade inte fått göra det vid något annat tillfälle utan hade fått typ F eller något i kemi istället...

Är hemma strax eftersom det var de enda vi hade idag, skönt, för idag är en sån dag som vad som helst skulle få mig att bryta ihop, fattar dock inte varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0