it's fine by me if you never leave

Inventerade igår kl 16.00 och var inte hemma förrens halv elva, kände mig som en zombie dom två sista timmarna, var så himla trött...
Kändes som måndag idag märkas vaknade men icke, så jäkla skönt att det är fredag imorgon också!!!
Hade iallafall Nationella i Engelska idag, writing, var ganska enkelt tyckte jag så jag var klar efter 50 min.
Hade några lektioner till efter det innan jag åkte hem eftersom jag skulle till tandläkaren kl tre, usch idag var det inte kul, hon la i för lite bedövning så det gjorde skitont, låg och blundade men kände ändå tårarna rinna ner för kinderna, sen la hon i mer så då gick det bättre, men ändå skönt att det var sista tanden.
Får inte träna idag eftersom det kan förblöda då men ska ändå upp och kolla på mina lagkamrater samt vara med på mötet ikväll.

Nu ska jag vila, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0