It bringing me to you

så himla besviken på mig själv idag, började fan gråta när jag gick av planen efter 90 min idag, så jävla dålig insats...
nog om det, som min tränare sa till hela laget "det är bara att bryta ihop och glömma sen komma igen"

nu ska jag lägga mig och samla krafter inför sista veckan med plugg, sista hela veckan med för den delen, usch står inför kemi muntlig redovisning, slutprov i fysik, muntligt prov i biologi, svenska romananalys, engelska bokrecension och tyska uppsatsinlämning, tackar mig själv för att jag är klar med svenska, engelska och tyskan redan sen innan,

Godnatt säger jag med lite urfina bilder på mig och min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0