fucking älskar denna sport

Det var u-laget som spela idag och matchen slutade 1-1, fick äntligen spela på min favvisplats yttermittfältet och skapar dömånga chanser både för min egen och andras del, men ändå lyckas bara en sitta i nätet, åhh, så jäkla irriterande, stolpe ut, ribba ut osv...
Dock jäkla nöjd över min egen prestation, var extra taggad och löpvillig idag så att jag många gånger sprang förbi hela backlinjen och drog iväg ett inlägg, även så målet kom till, så en assist till Linas mål iallafall.

Sitter just nu bänkad framför ishockeyn som är riktigt spännande, 2-2 i detta läge. Sveriges båda mål kom till på exakt samma vis, så jäkla sjukt!!!

Nä nu avslutar jag, ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0