Call me a spaceman when i traveling around in the universe

Shit vad nära jag var på att missa bussen imorse och det var nationella i engelska idag, mamma kommer rusande in 7.08 och jag snabbt så in i helvete tar på mig, sätter upp håret och drar på lite mascara och springer ut till bussen som går 7.13, kung!!!
Köpte frulle/fika till nationella på kvantum i Landskrona när jag ändå väntade på tåget, tre birkor och en risifrutti!
Hoppas som vanligt att NP gick bra men det vet man ju aldrig och tyckte det var lite tajt med tiden till reading eller så är det bara jag som suger på engelska hahah...
Hade en 3 timmars håla där sen så gjorde lite på min engelska recension om Dear John, käkade lunch och tog det ganska lugnt.
Matte, svenska, sen hem, träffa bästis på tåget så det gjorde resa tio gånger roligare!
Nu är det fokus på träningen men först lite käk!
Ha de!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0