Burn it to the ground

Lyssnar på sån här musik för att få ut lite känslor, ilska, närmare bestämt, så jävla arg för tillfället, fyfan för idioti och människor som kommer med det där extra ironiska "haha" på slutet eller *blinksmileyn* för att reta upp, prata förhelvete inte med mig då!!!

Sorry hetsen, men jag var tvungen att skriva av mig lite.
Sov längre idag efter att ha somnat på soffan igår och missat vem som vann men tog igen det genom att kolla på Facebook när jag vaknade.
Tog det ganska lugnt och gjorde lite krabbelurer som jag käkade samtidigt som jag började plugga, har gjort klart labbrapporten nu så kan "endast" fokusera på historian till mestadels även om jag har ett läxförhör i svenska och ett läsförståelseprov i tyska.
LÄNGTAR TILL TORSDAG OCH LISEBERG MED KLASSEN, WHOOPWHOOP!! #daniellaskaåkaallakarusellerjapp

Nu är det snart hockey finalen, HEJA SVERRE!!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0