Benen blir till tegelsten

såjaa, avklarat 4 h nationella i fysik, gotte!!! Har det sista plugget i 2:an imorgon där det är den laborativa delen som ingår i nationella och sen en sån chill e-examination i biologi om sex och samlevnad när man får ha alla anteckningar och internet med sig, gotte!!!!
när jag kom hem så la jag mig vid poolen direkt, åhhh så skööönt, sen när solen gick i moln käkade jag framför tvn till oth innan träningen.
var knappt något folk på träningen och har dessutom match imorgon så det blev fotbollsgolf och gissa vem som vann?!?! JAG OCH LINDA, GOTTTEEE!!!

som sagt match imorgon, sen på lördag så ska jag döma i landskrona och på kvällen är det lagfesstttt i kävlinge, söndag döma i lödde och kanske lite övningskörning! BRA HELG!
sen är det bara 3 dagar kvar till SOMMARLOV!!! weeeeweee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0