Bara ett långsamt farväl

Hej!
Nationella gick superbra för mig och mandisen, satte oss i solen efter det och när vi ska gå in igen känner jag hur Amanda bara rycker i hela mig och säger "kolla Eric Saade" då går han precis förbi oss, typ 10 cm från mig, knappt snygg kille!!!
Lektionerna gick smidigt och jag fick gå lite tidigare från svenskan så jag hann äta innan samlingen, omelett och musiken på högsta volym blev min upptaggning!
Matchen blåstes av och på tavlan stod det 2-1 till oss, vilket glädje, som Emma sa "segertåget fortsätter" med 3/3 vinster!
Matchen innehöll dock inte bara glädje, där va en tjej som jag markerade och varenda gång tog jag bollen men hon skulle ändå upp i ryggen med sina jäkla händer eller dubbarna i låret, sista duellen sparkar hon mig på hälsenan och jag vrålar till "fööööörhelvete" så hela jäkla Svalöv hör, någonstans får det vara nog, sen är jag så att när jag blir så fruktansvärt arg börjar jag gråta så det tog ett tag innan jag lugna ner mig, usch kände knappt igen mig själv.

Nu måste jag snabbt kolla igenom kemin sen lägger jag mig och fruktar kemislutprov imorgon... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0