You painted black up on the white side

Tjäääna, läget fan?

Sov hemma hos Matilda igår efter tjejkvällen och vaknade även upp där hemma hos henne, big surprise haha!!
Åkte bussen så jag var hemma runt 11, har chillat runder i värsta gosseoutfiten hela dagen, käkat våfflor eftersom det är våffeldagen idag och sen efter det kom Annika hit så vi drog ut på en runda eller ja jag tvingade henne till att köra milen, efter lite tvek när jag sa att vi skulle köra en mil haha.
Fick en tid som jag är nöjd över idag (se bild nedan), måste vara de nya löpardojjorna och att det är påsklov, fick värsta flowet och sprang i ett hyfsat högt tempo hela rundan, kändes bra!

Nu har vi precis duschat och ska mysa ner oss i sängen för lite film, imorgon är det dra ut en tand hos tandläkaren kl 10.00, längtar INTE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0