Yes I am alive

Tyvärr fick ni ingen update under tiden på träningslägret då det inte fanns fritt wifi. Men ja jag är hemma, lever och har en riktigt najs resa med massa sjuka saker i bagaget, jag och Nathalie summerade det med fyra ord "train hard, party harder" kort och gott.
Jag har tagit 170-180 bilder med bara min lilla iPhone och sen har ju alla andra i laget minst lika många haha, så blir svårt att lägga ut alla sådär bara, blir väll att jag delar upp det i olika inlägg.
Kom iallafall hem igår runt 17-tiden, från 17-18 grader till -6 usch, fyfan som jag frös...

Hoppades på inställd skola idag på grund av snöstormsvarning men nä det kom ingen storm eller snö, så tog mig till skolan och sen hem igen utan problem, pluggade, käka och är nu precis hemkommen från träningen, alla snackade såklart barca-resan genom träningen hahaha.
Nä nu ska jag apelsin till lite mer plugg och därefter lite sömn, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0