Top of the world

Såja, har helt glömt bort att blogga haha, haft allt och inget i huvudet.
I fredags tog jag det mot kvällen bara lugnt och återhämtade mig till mitt normala tillstånd.
Sen igår så sov jag ut enda till 12.00, åt frukost, solade och sen åkte jag,
Midde och Almin till Häljarp för vår andra praktikmatch som distriktdomare för Landskrona Domarkår, en stor fet egoboost till oss då vi var riktigt bra igår, och det tyckte även vår instruktör Kurt som numera heter "Kung Kurt" på min telefon, han ringde idag och tyckte det var jätteroligt att dom fått in en så pass duktig och bra tjej som domare, för det bugar och bockar man bara för.
Efter match var det snabba puckar som gällde, hem och duscha och sen iväg igen på födelsedagsmiddag för Sandra!
Senare idag åker jag och Ralle hem till pappa och äter påskmiddag.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0