Thrift shop

Det var verkligen riktigt fruktansvärt att höra mamma säga att vi skulle ha tacos idag när jag ska hålla mig till typ flytande. Det kom verkligen ett äkta sadface när jag satt med min mannafrutti och alla andra smaska på sin tacos...
Efter maten så cyklade jag bort till Oskar där även min Nelly befann sig, vi cyklade och köpte chokladpudding som även jag kunde äta (:D) och när vi kom hem igen så kom Erik, Felix och Sebbe.
Jag och Nelly har legat i sängen och snapchattat och busat lite hihi med massa människor och killarna har suttit i soffan och underhållit sig med tv och killsnack.
Nu är det alldeles strax dags för hemfärd så jag säger godnatt nu!
Sov gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0