The Way You Moving

Igår började skolan vid nio och vi hade repetition inför prov 2/3 lektioner, sen var det bara kemi kvar!
Jag, Matilda, Ada, Monika, Michelle och Rebecka stack efter det till McDonalds och firade in påsklovet med lunch där.
Sen mötte jag upp Nelly och så åkte vi ner till Lund för Super Bowl, såklart vann Polhem Pirates som även vi hoppats, Felle var superduktig :)
Vi åkte sen hem tillsammans med Oskar och käkade hemmalagad pizza och godis hemma hos honom, invigde alltså påsklovet på ett bra sätt.

Imorse så steg jag upp och hade en dömning samt en match framför mig, fick dock tyvärr reda på att matchen blivit inställd, bajs, men åkte tillsammans med Midde och Almin till Häljarp och dömde P00, första året för dom med offside och allt sånt och det märktes, massa tjabb när dom knappt kunde reglerna själva haha.
Åkte sen med mamma och Kevin till Center Syd och handlade present till min lilla Goa grabb Hampus som fyller år imorgon, då vi även ska ha kalas så det blev lite mat och sånt också.
Mellan Billeberga och Svalöv övningskörde jag påväg hem, jag är fortfarande inte säker i bilen men det kommer väll.
Idag beställde jag potatisgratäng och fläskfilé med salami och vitlökssmör till mat så ska påbörja det i köket nu, förövrigt inget inplanterat, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0