Så längesen

Matchen gick inte jättebra igår men vi spela grymt bra i första men andra ack nej inte alls bra...
Käkade McDonalds påväg hem med Affe, Natha och Carro, så var hemma vis halv tolv, somna nästa direkt.
Vaknade upp idag kvart över elva, tog med mig frukosten i väskan och begav mig till skolan, hade en lektion av två innan jag kände att det var dags att åka hem, idag är en sådan dag där minsta lilla skulle få mig och bryta ihop och vill verkligen inte göra det i skolan så ja, växlade pengar, tog en chailatte och satte mig på tåget där jag sitter nu.
Ska hem plugga lite matte inför kursprovet imorgon och packa väskan inför Barcelona.
Slut och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0