Runaway

Har precis ätit en skål med skurna apelsinbitar, riktigt gott må jag säga!
Har idag känt av träningsvärk i rumpa och bakre lår sedan brottarträningen igår, good work Daniella! Och på det bestämmer jag mig efter att ha sett i skolans Springtime-lag folk som hela tiden tar sig ut och springer att ta mig ut på en mil lång runda. Körde riktning mot Teckomatorp där jag i Källs Nöbbelöv tog höger och kom efter ett tag ut i Tirup där jag tog höger mot Svalöv och hemmet som ni ser på bilden nedan.
Jag kom hem med några djävulska backar på vägen efter 10,40 km, det känns verkligen i främre låren att man fick kämpa lite. Var lite krasslig så måste säga att tiden är sisådär då jag har klarat milen på cirka 45 min.
Men måste ändå ge mig en klapp på axeln för detta!

Nu är det Sveriges Mästerkock på tv och snart tar jag mig en dusch innan jag hoppar i säng för idag.

Hope u had a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0