På ont eller gott

Jag först nu har jag börjat nyktra till och blivit reparerad efter gårdagens fest i marieholm med mina tjajor Annika, Ebba och Nelly.
Efter att ha stressat som fan efter träningen kom vi i alla fall iväg och hade faktiskt riktigt roligt, men säg när vi inte har det? Vi bjuder ju på oss själva och det är det viktigaste.
Kornelius hämtade oss vi halv tre inatt och sen sussa vi allihopa hemma i Benarp. Imorse när man vaknade hade allihopa en sjuhelvetes skallebank och ja jag tyckte inte vi förtjänade det men dom säger att man mår som man förtjänar dagen efter haha.
Bara degat hela dagen, när jag kom hem käka jag kebabtallrik från Rondellen (den bästa alltså), perfekt bakis och nu ska jag frossa i mig godis.
Inte så många bilder, inte dom bästa heller men här har ni några iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0