Lördag-söndag

I lördags blev denna sjuklingen snäppet bättre men att jag skulle få träna stod inte på schemat för mamma, så tog det lugnt till ungefär halv tre då jag tog mig till hallen för att dömma trots att jag inte hade någon röst försökte jag och de tog verkligen på alla mina krafter, så när jag kom hem blev det sängen och på en filmen Fighting som jag inte hann se klart då jag somnade som vanligt.
Ställde klockan på kvart över åtta idag så jag skulle hinna upp till samlingen kvart över nio, kan man inte spela så kan man ju alltid följa med och peppa laget, fick bli flaggman också, hade fått tillbaka rösten imorse så kunde skrika lite på mina tjejer!
När jag kom hem sov jag två timmar i mammas säng innan hon och jag tog sista runda någonsin med reklamen.
Ja sen var klockan ganska sent så det blev mat och soffan.
Imorgon ska jag ta mig till skolan och hoppas nu jag blir 100% frisk inom snarast, byyyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0