Listen closely

Idag fick jag sällskap lillasyrran här hemma som även är sjuk. Fick sova till ungefär 6 innan jag vakna av att jag svettades, inte konstig då jag hade mjukisbyxor och tjocktröja då jag frös som en jävel igår, gick upp och tog hostmedicin samt en Ipren och satte mig i soffan, där jag somnade sittande efter 5 min, gick sen in i mammas säng och sov till ungefär nio, sen mös jag och syrran med te, mamma kom med munkar och halstabletter till oss.
Så ja kort och gott har soffan varit min bästa vän idag.
Glömde säga att jag kollat och kollar friidrott då em börjar idag och löper hela helgen.
Hatar att jag inte får träna imorgon också, att vara sjuk är det tråkigaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0