Light café

Precis som jag sa åt vi lunch på Subway och använde oss av Rabble's erbjudande som ni ser på en av bilderna. Det blev som ett firande på att jag och Matilda fixat en kontakt och uppgift till gymmasiearbetet i 3:an vilket jag har var orolig om innan så vi skrek av glädje när vi fick klartecken av Signe som hon heter. Vi ska följa med hennes forskning om bröstcancer då hon har hittat ett möjligtvis botemedel mot detta och jag är faktiskt riktigt förväntansfull, det är nog vi båda!
När jag kom hem så drog jag och Chrille ut övningskörde, start i backe var i fokus och jag fick mer än godkänt sa han, greeeeeeat!

Nu är det bara jag och hampe hemma så vi myser lite med massa godis och läsk och vi planerar inte att flytta på oss från soffan på hela kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0