It's true

Sov länge idag och vakna av mig själv vid halv tolv, åt frukost med familjen sen bakade jag och syskonen kärleksmums innan Annika anlände hem till mig för lite födelsedagsmys, kollade mest film och fick lite catch-up. Efter maten tvingade jag med Chrille ner till slingan, jag sprang 5,5 km och han kanske 800 m i sträck hahha, men man måste börja någonstans. Gick sen hem till Oskar, tog en 4 km runda med honom i lite lägre tempo för att han skulle orka utan att stanna, nu har vi i alla fall börjat och då ska jag fan hjälpa han upp så han orkar både länge och i högre tempo, steg för steg.
Stannade en stund hemma hos honom för lite tv-tittande och snack, känns som att man knappt hinner träffa sina vänner nuförtiden :(
Nu kallar duschen sen även sängen, FUCK att det är måndag och skola imorgon bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0