Finally friday

Sitter i skolan och väntar på att få hjälp, repeterar inför NP i matte 3c på onsdag nästa vecka, DAGEN INNAN BARCELONA!
2/3 delar avklarade av distriktdomarkursen igår och så kör vi sista på lördag sen direkt till andra dm-matchen i Häljarp mot Stehag, sen är det ju mellofinal på kvällen så då sitter jag bänkad framför tvn.
På söndag tror jag att jag börjar packa inför Barca då nästa vecka är tight, träning, jobb och plugg u know.

Idag då? Nä inget!
Ska käka subway med Matte, Ada och Rebecka på lunchen sen slutar vi ju så ja det är väl allt.
Hoppas dock på lite övningskörning idag där hemma :))))

Två fina bilder på mig och min kära vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0