En bussresa hem

Satte mig på bussen från Landskrona hem till Svalöv halv fem idag, blev ett fyrasäte då alla andra var upptagna, i asmundtorp flyttar 2 kvinnor och ett barn bak och sätter sig vid mig, trots de skrikande klängiga barnet och att tjejen bredvid sätter sig i på mitt säte när hon har plats så sitter jag kvar. När jag är 2 min från hemma så när jag rörde min arm så påstod hon att jag puttade henne och att det gjorde ont till sin väninna och som den person jag är tar jag av hörlurarna som jag haft i hela vägen och säger att jag hör allt hon säger då upprepar hon att jag har puttat henne och sen så hon får för sig att slå mig i huvudet som åker in i glasrutan och säger även att jag behöver psykisk hjälp då jag var en patetisk jävla äcklig hora som puttar henne sen säger hon att hon ska ge mig stryk osv. Jag lackade sönder och frågade om hon verkligen fattade vad hon höll på med och vem det egentligen var som hade fel i huvudet och förklarar för henne att hon satt upp i knäet på mig och att jag endast rörde armen en decimeter, lixsom får man inte röra sig nuförtiden, och sa till henne om fattade vad psykiskt störd va för hon hade fått helt fel uppfattning om det, när jag ska gå av så fortsätter hon älta hora, patetisk, äcklig, dum osv och jag ger henne en knuff när jag går förbi då vi stöter ihop axlarna och då får jag en till smäll efter mig mot bakhuvudet så jag tappar balansen och ramlar in mot ett säte framför, åhhhh jag har aldrig varit såhär aldrig i hela mitt liv.
En anmälan är gjord till polisen och jag ska vara glad över att jag kunde behärska mitt humör som jag gjorde för annars kanske inte det kan gå så långt men polisen sa i alla fall att han tror på det här och att de ska hitta idioten, ja han sa idiot, satt i hela 1 h och förklara, bekräfta och anmälan den här människan. Troligtvis finns det videokamera på bussen så dom kan ta henne även massor av vittnen.


Kommentarer
Postat av: Hhhhh

Släpp det nu för fan. Ingen orkar med det

2013-03-05 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0