Beating faster

Lyssnar på Begging av Anton Ewald påväg hem från skolan en halv dag tidigare. Hade glömt bort att vi hade halvdag när jag kom till skolan så när Matilda sa det blev jag megaglad, riktigt fint att vara hemma kvart över tolv istället för halv fem.
Hjälpte Amanda ner till knutan då hon går på knutan och vi snacka massa om Barcelona, 3 dagar kvar!!!!! Älskar att hon är så glad för min skull, goaste tjejen.
När jag kommer hem ska jag äta något sen börja skriva packlista tillsammans med massa go musik. Ska försöka göra middagen till mamma och Co. kommer hem sen vid halv fem så jag hinner äta innan samlingen och match i Kristianstad ikväll :)

Ha en go dag! Solen måste iallafall hjälpa till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0