6 hours to go

Sjukt att jag snart åker, OMG och jag ska sova nu, good luck daniella...
Resväskan packades klart igår efter träningen och idag tog jag mig till skolan på ett lite men inte mycket bättre humör, kursprovet gjorde inte mig gladare mer än att vu slutade efter det, satt kvar i skolan en liten stund innan jag tog mig till Malmö och jobb, kom hem för typ en halvtimme sedan och ja som sagt ska FÖRSÖKA sova nu i någon timme eller så.
Carro och Co. hämtar mig 04.50 så går väll upp runt fyra-slaget, då tar vi osses bil till Lund och sen tåget till Kastrup där vi checkar in sakerna och så, planet lyfter runt 8 så vi har go tid på oss.

Ska försöka hålla en uppdaterade där nere när jag får tillgång till wifi.
Och till alla er som önskat mig en härlig resa, TACK!, för det ska jag.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0