We were nothing

Idag tog jag motsträvigt mig upp hemma hos Ada för dagens fotbollsturnering med huvudvärk men efter en treo och massa vatten blev det prima och kul att spela, vi vann inte men gick vidare till kvartsfinal där vi tyvärr åkte ut, riktigt rolig dag må jag säga! Marija köpte en 1/3 vattenmelon till mig som jag käkade utan att ens dela den haha, så grisig jag är, men gott var det och det är ju aldrig fel med lite extra vatten sådär dagen efter.
När jag kom hem så fixade vi lite inför studenten imorgon och sen åkte jag, Sandra, Mamma och Love till CenterSyd och hittade en outfit till mamma samt käkade på Max som avslutning. Nu är jag hemma och ska duscha sen blir det oth resten av kvällen.
Imorgon taggar vi skolavslutning och bror+kusins student här hemma med massa folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0