Until you kissed my lips

Ojjjjj så trött jag är, 10 h på jobb idag, tut att vi va två så tiden gick lite snabbare samt att man kunde gå och käka och så när man va hungrig, käkade på mc idag.
Vi packade litrarna i påsar så att det skulle så smidigare när många folk kom, sålde upp emot 900 liter idag!!!
Sen hittade jag och sara på vår egen lilla sak och satte upp drickslådor där folk kunde lägga dricks, haha det funkade faktiskt och vi köpte blandat glass, milkshakes och dricka för dom, snälla människor!
När jag kom hem så drog jag direkt upp på IP då Felix ville ha sällskap och någon som kunde slå inlägg så han kunde träna avslut, klart man ställer upp då! Allt för sina vänner.
Tog ett dopp i poolen innan jag hoppade in i duschen och nu ska sova för att orka med både jobb och midsommarfirande imorgon, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0