Stop treating me like hell

Idag har jag hunnit med mycket! Var på banken, biblioteket och bageriet innan jag tog 12-tåget mot Burlöv för lite shopping innan jobb. Hittade ett par nya löpartights och en gul sporttröja (komplett löparoutfit till mina gula skor). Köpte även ett par höga skor, svart ganska enkla men oj så snygga, avslutade shoppingturen med käk på pölsemannen, favvismaten!!!
Sen blev det jobb 14.30-19.30 men så var han som stänger jordgubben sen så missade mitt tåg trots att även det var sent så nu sitter jag i Lund och blir hämtad vilken sekund som helst av Christian, då blir det hem till Oskar med Nelly för lite tisdagsmys med jordgubbarna.
Bilder på det jag köpte får ni sen och förresten så köpte jag en väska på rea igår, och den har ni här:

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0