singing along like there is no tomorrow

Väntar på tåget som ska ta mig till jobb, 4 h (fick sluta en timme tidigare för att jag ska iväg) sen snabb som bara den hem där jag har 25 min på mig att göra mig redo för partaj innan bussen går, har därför fixat en del nu innan, locka tex håret nu så man bara kan fixa till det snabbt, duscha igårkväll, sminkat mig nu så man bara behöver piffa upp sig lite, så när jag kommer hem är det käka, byta om och sen iväg igen ungefär!
Hoppas på en grym kväll sådär lagom som uppvärmning innan Maggan (3 dagar kvar btw)!
Kommer dock ta emot att gå upp tidigt imorgon för jag har förmiddagspasset, men efter det är det semester och bara semester i 8 dagar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0