Nu känns det verkligen att det är sommar

Sov länge och vaknade inte förrens tolv av mig själv, gick upp och fixade frukost till mig själv som jag åt ute på trädäcket i solen. När jag gick in sa mamma att hon skulle till stranden så då hänkade jag på där, blev en mor och dotter beachtrip till Landskrona. Tog bl.a. årets första dopp i havet på de 2 h som vi stannade.
Åkte hem och hoppade i poolen sen gjorde jag tacos till middag som uppladdning till u-lagsmatchen.
Blev tyvärr en liten förlust idag men men.
Imorgon tror jag det blir stranden igen med mamma och syskonen en liten stund i alla fall.

Har ätit lite melon framför Elementary som precis slutade, så nu är det sängen med oth, som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0