losing so much time

shit så trött jag är, sara var lite sen till jobb vilket resulterade i att jag missade tåghelvete som bara går varannan timme, så gick och köpte mig en chailatte till tröst och valde sedan att ta en omväg och åka till Malmö för att byta tåg till det som går till Landskrona och sen hoppas bussen där, tog lika lång till som om jag skulle väntat 2 timmar i Burlöv på nästa den vanliga vägen men vem orkar vänta där 2 h?! Inte jag i alla fall, tröttheten har resulterat i ett inte så roligt humör, döööö alla typ!
Tar till och med upp två platser på tåget även om där är 50 andra som får stå, inte mitt problem ju!!!
Det enda som gläder mig är att jag åker bort från allt imorgon natt, fan vad skönt det ska bli! Imorgon så står växling av pengar och packning på schemat innan Lollo kommer till mig på kvällen och så sover vi lite innan det är dags att gå upp igen vid 3.00 för att ta oss till Kastrup.
Jaja, mer om det imorgon!

Jag på jobb, "jobbigt"
|
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0