Helgen

Sorry för min dåliga update, men här kommer en sammanfattning av helgen!

Fredag: efter poolhänget begav jag mig upp till IP för samling och match, åkte till Västra Karup och mötte serieledarna, vilket tyvärr resulterade i förlust, sängen och oth kallade direkt när jag kom hem så det var min fredag!

Lördag: Sov länge och sen dömde jag div 6 herrar Landora - Teckomatorp i Landskrona som AD, snabbade mig hem och svida om innan jag satte mig på bussen och tåget mot Kävlinge och lagfest, sjukt trevligt vi alltid har!

Söndag: Var först och dömde i Lödde P14 Skåneserien Lödde - Eskilsminne sen blev det bara hem och vända för samling till b-lagsmatch, där blev det en go vinst mot Stattena med 2-1 och gissa vem som äntligen bröt målstoppet och sköt in avgörande målet??!? JO JAG! Så jäkla gött, spelade yttermittfältare också så skapade en del chanser till resten av laget som tyvärr inte gick in men ändå, fint, gick av planen med ett leende på läpparna!!!
Spenderade kvällen i sängen framför oth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0