you didn't have to cut me out

Jobb som vanligt 7.30-16.00!
Idag var jag, Ivan och Benjamin tillsammans med handledaren i Vadensjö och fixade med staket, skrapa av den sista färgen, tvättade och bytte ut plankor, min uppgift blev till största del sitta på brädorna när dom sågades haha, nä skoja bara gjorde såklart annat med! Var och handlade brädor också på XL Bygg och där vi transportera brädorna satt jag självklart på vagnen när Jerry (handledaren) körde den hahha!
Efter jobb tog jag bussen in till Landskorna och nu sitter jag i bilen hem efter att ha dömt, det slutade 2-0 till HIF men var enligt mig väldigt jämnt!

Har satans ont i huvudet nu, inte druckit tillräckligt idag tror jag, så det blir nog sängen tidigt idag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0