stop messing with my mind cause you don't getting my heart

Sådär en full dag på jobb avklarat 7.30-16.00! Idag har jag och Josse städat de utrymmena där ventilationen och alla rören går (vinden typ) på stora fabriken Kronan, medan Johanna, Ivan och Benjamin va i Vadensjö och fixade med staketet där!
På vinden var det så grymt varmt vilket gjorde att vi svettades asmycket men effektiva var vi!!!
Riktigt schyssta handledare vi har måste jag säga, köper läsk och godis/kakor till oss som vi kan ha på eftermiddagsfikat. Förövrigt väldigt förstående och behöver vi något så fixar dom det :)
Kom hem för en stund sen och såg att hela familjen låg ute på trädäcket vid poolen, Gud så skönt det hade varit med ett dopp men nä det kan man inte på cirka 10 dagar, både för tatueringen och stygnen, bra där...
Så här sitter jag och doppar fötterna i poolen med linne på för att skydda tatueringen och keps för att skydda stygnen, får se det positiva och jag kan förhoppningsvis får åtminstone bruna ben?!
Nog för mig, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0