shake shake shake

Hellululu kompisar!
Väntar på att telefonen ska fulladdas och lyssna på lite go kvällsmusik samtidigt. Dagen har knappt haft en lugn stund så kanske var bra att jag sov så mycket som jag gjorde, jobb 7.30-16.00, hem, åka till Eslöv och kolla körskolan men så var där ingen på kontoret just denna veckan, hem, träningen, handla kladdkaka till fika på jobb imorgon, hem, käka, och nu sitter jag här och ska alldeles strax sova.
Imorgon är det äntligen FREDAG och Helsingborgsfestivalen på det också, fyfan bättre fredag får man leta efter, ska föras på campingen i Landskorna med några härliga vänner innan vi drar in så det ska säkert bli jäkligt bra! :)

Nu avslutat jag här för dagen, godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0