Prima ballerina fredag och lördag!

I fredags blev det en jäkla go fest hemma hos Oskar och alla var så jävla perfekta på det, en perfekt mix med människor skulle jag säga!
I lördags tänkte jag egentligen inte dra på festen hemma hos Karro för va typ trött osv men när Ebba frågade vi nio om jag kunde gå med henne kunde jag bara inte säga nä, och det är jag glad över för det var riktigt trevligt faktiskt även om jag vanligtvis inte umgås med många av dom som var där så var alla fett sköna och spontana!
Nu ligger jag och ska sova i vårt megatält på Borstahusens Camping, jag,mamma,Kevin och Hampus campar här två nätter bara för att hitta på något lite roligare än bara va hemma och sen så jobbar jag ju i Landskrona så det blir hyfsat smidigt med det med, vädret har ju varit underbart idag och ska bli minst lika bra imorgon så jag klagar inte!
Helgen har varit helt underbart bra skulle jag vilja säga, spenderat det med goa vänner och festat loss sen avslutat med familjemys på campingen!

Hoppas ni hade det lika bra som jag, ha dee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0