MAGALUF I BILDER

 
det var alla bilder jag hade och bjuda på, hade inte telefonen med mig så mycket ut vilket resulterar i inte så många bilder från uteställena men fyfan vad vi mådde där nere, trots att vi hamnade i någon slags brittisk koloni haha, så när vi kom ner mot uteställena (förutom bcm som var vår granne) särskilt på grabbarna grus beach club så mötte vi desto fler skandinavier och det var där vi var mest under veckan!
resan började bra genom att vi fick 500 spänn av en man på 50+ för att han hörde att vi snackade om att vi skulle köpa champange vilket vi gjorde för dom pengarna haha sådär lagom kl 7 på morgonen!
veckan såg hyfsat lik ut varje dag, upp till frukostbuffen sen ner till stranden/poolen hela dagen (somnade ofta en stund i solstolen) sen hem och börja fixa till oss innan vi tillsammans allihopa käkade ute och efter det tillbaka till hotellet för att börja föra på balkongen, sen vid tolv ett så drog vi ut och kom hem allt mellan 4 och 6 då man somnade på en sekund i hotellsängen.
spriten där nere var faktiskt riktigt billig och jag köpte även med mig lite hem till sverige och förutom det fick jag med mig en långkjol, en volangklänning, en topp och en ny plånbok hem! 
juste, glömde säga att en eftermiddag var jag, jelle, kalle och johan ute och sprang, shit vad jobbigt det blev att andas så de blev bara 3x500 m intervall längs strandpromenaden innan vi körde lite styrka vid stranden, sen tog jag och jelle ett dopp med kläderna på i havet haha, dööskönt! för att köra på +-0 så käkade vi fyra en hel limpa mackor med nutella efteråt haha, bara för att vi kunde!
DETTA VAR EN GRYMT BRA RESA KOMPISAR, LÄNGTAR TILLBAKA!!!
plus under vår vecka så var  axwell, calvin harris, mange makers och björn rosenström där, fetttt najzzz!
men något man borde veta innana man åker är att man kan bete sig hur sjukt som helst där nere utan att någon lägger märke till det, btw GGBC VA BÄST!
ÅKKKKKKKK DITTTTTTTTTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0