jag är inte den som kommer falla på knä, jag vill stå rakt upp och se hur du verkligen e

på bussen hemåt, gud skulle det inte va för att vi tränar på tisdagar skulle jag hata dom, så segt och tröttsamt, inte ens nära helgen...
jaja, idag har vi målat hela dagen och har nu inte alla mycket kvar på staket innan det är helt klart :)
fyför vad det börja regna när jag väntade på kronan innan jag skulle gå till bussen, hela parkeringen täcktes av vatten och det spruta 30 cm upp ur stuprören, son tur var hann det dra förbi och jag är fortfarande torr, snustorr om man jämför med resterande människor på bussen hahah
när jag kommer hem är det snabbt käk och packa väskan innan jag drar upp på samlingen, möter Wormo med u-laget hemma kl 19.00!
Det var nog allt jag hade att komma med för nu iallafall, ha dee! :)

några efterslänkare sen helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0