genomskinligt krom blir jag utan dina andetag

sitter för tillfället på rummet där linus svenning går hett ur högtalarna, paus i Hammarby-PSG nu ju annars är det ju klart fotboll som det tittas!
Målades idag på jobb mestadels iallafall, blev lite montering av hyllor och så också.
Längtade tills jobbedagen skulle ta slut för då var det ju nästan direkt dags för lite underbar och efterlängtad fotbollsträning, första nu efter uppehållet, mitt liv är äntligen fulländat igen, gick dessutom asbra för min del idag på träning, ser min egen utveckling de senaste åren bara som den stigit, känns så jäkla bra när det går så!

Nä får ta avsluta här för nu börjar fotbollen sen är det sängen som kallar, godnattens buddies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0