festivalhelgen

fyfan säger jag bara, denna helgen har varit riktigt grym, som jag bara mått och levt som om där inte var någon morgondag!
i fredags förades det ute i borstahusen på campingen och det blev astrevligt och allt berodde på att alla bjöd på sig själv hela tiden, sen åkte vi in till hbg och såg the sounds innan vi tog sista tåget hem.
igår var ännu grymmare, tog 2-tåget mot hbg för att tura över till helsingör där vi käka på en restaurang och sen köpte vi dricka och satte oss i hamnen och rakt ut sagt söp oss fulla hahha, träffa massa andra som vi inte kände och allt blev sådär askalas bra!
när vi kom tillbaka till hbg gick vi till dansbandsscenen och kollade arvingarna, (sjuk som jag är, stod jag helt plötsligt där uppe på scen och sjöng med arvingarna, #skyllerpåalkoholen)
idag vaknade jag upp och mådde lite som jag förtjänade men med massa vatten och en Ipren så kom Ebba sen så vi badade och bara snackade massa och den enligt oss både goa helgen.
nu är det dags att snart knyta sig och gå och lägga mig för att gå på sista jobbeveckan!
godnattens folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0