You will se me shakin'

Ställde klockan på 10.00 idag och gick upp och åt frukost i form av müsli och kokt ägg, sen cykla jag upp på Häslomgasinet och mötte brudarna från laget när det var dags för 75 min kickboxning. Är och har varit sen kickboxningen riktigt skakig i hela kroppen, blev bara massa vågiga linjer när jag skrev men nu har det lugnat sig lite.
Började i alla fall direkt med bakning när jag kom hem; Müslibar frukt & nötter och Lion Bars, en nyttig och en onyttig bar.
Både blev jättegoda men såklart är suget efter den onyttig Lion Baren större hahah.
Nu ska jag fixa till mig lite inför kvällens middag på Santorini i Helsingborg för att fira av Matilda, tradigt att man inte är 18 och kan gå ut med henne sen bara...
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0