Why won't you release me, i beging you please

Sov hela 12 h inatt och jag kan säga att var verkligen vad jag behövde. Började med att göra krabbelurer innan jag fixade med reklam. Vilket har gjort att jag inte gjort något annat idag.
Nu sitter jag i sängen och kollar på de två sista avsnitten i säsong 9 av One Three Hill med en Naturchips-påse.
Imorgon blir det uppgång vid 7.00 då vi samlad 7.30 för avgång till cupen, hoppas verkligen det går bra för oss och jag blir nöjd över min insats vilket jag inte var i fredags, jag hatar att jag nöjd över mig själv på träningar och känner att allt går precis så som jag vill men sen under press på cuper så går allt åt skogen och jag känner mig verkligen sämst på fotboll, åhh så sjukt irriterande när det går nedför när man vet att man kan så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0